Odstąpienie od umowy
Nie czujesz harmonii z nowym zakupem?
Na szczęście w naszym sklepie zwroty są prostsze niż zagranie „Sto lat”.
Zobacz jak w kilku krokach przejść przez procedurę zwrotu:
1. Kliknij tutaj aby zgłosić chęć zwrotu i rozpocząć generowanie formularza.
2. Wypełnij wszystkie pola formularza zgodnie z instrukcją.
3. Wydrukuj i podpisz gotowy formularz zwrotu.
4. Dokładnie spakuj zwracany produkt wraz z wszystkimi akcesoriami.
Do przesyłki dołącz wydrukowany i podpisany formularz zwrotu.
5. Nadaj paczkę do naszego sklepu na adres:
RGB Marketing Sp. z O.O.
ul. Mahoniowa 2
55-080 Smolec
tel:+48 603 663 326
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.
Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty
Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

6. Oczekuj na przelew na wskazany w formularzu numer konta.
Garść niezbędnych informacji:
Kupujący zgodnie z obowiązującym prawem ma możliwość zwrotu lub wymiany towaru, w ciągu 14 dni od zakupu.
Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy.
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Zwracane produkty muszą znajdować się w takim samym stanie, jak w momencie ich otrzymania.
Zwracany produkt powinien być kompletny, znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony) oraz nie posiadać żadnych śladów użytkowania (rysy, zabrudzenia, pęknięcia, rozdarcia).
Sprzedający może pomniejszyć kwotę za zwrócony towar w przypadku, w którym rozpakowany towaru nie nadaje się do ponownej sprzedaży jako pełnowartościowy (np. uszkodzone opakowania, widoczne ślady używania towaru, ślady po montażu części zamiennych lub jakiekolwiek inne ślady wskazujące na używanie sprzętu).
Na podstawie art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Sprzedawca uprawniony jest do obciążenia Kupującego z tytułu zmniejszenia wartości towaru będącego wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Innymi słowy w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru Kupujący powinien obchodzić się z towarem i sprawdzać go tylko w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Koszt przesyłki pokrywa zwracający.
Masz jakieś pytania lub wątpliwości? Napisz lub zadzwoń do nas.